Organizator međunarodnog otpremništva (m/ž)

Odnos s korisnicima

Sveta Nedelja



 Are you ready to take the next STEP in your career?

Predstavljamo STEP, dinamični novi brend renomirane kompanije Smart Group HR Solutions. Tu smo da Vas vodimo na putu prema uspjehu s uzbudljivim poslovnim prilikama prilagođenim samo Vama.
 
Organizator međunarodnog otpremništva (m/ž)

O klijentu

​​​​​Naš je klijent uspješna i rastuća tvrtka koja se bavi pružanjem sveobuhvatnih logističkih usluga, uključujući transport, skladištenje i distribuciju. Poznati po svojoj posvećenosti kvaliteti, efikasnosti i inovacijama, s više od 60 godina iskustva na tržištu, angažirani su na stvaranju dugoročnih odnosa s klijentima i pružanju izuzetne usluge koja osigurava njihovu konkurentsku prednost.

Trenutno su u potrazi za proaktivnom, odgovornom i organiziranom osobom koja će se pridružiti njihovom dinamičnom timu na poziciji Organizator međunarodnog otpremništva.




Pozicija
​​​​​
  • osiguranje pravovremenog i učinkovito izvedenog međunarodnog prijevoza u skladu s potrebama kupaca
  • kontrola ugovornih zahtjeva, postupanje prema internim procedurama i pružanje otpremničkih usluga
  • aktivno istraživanje tržišta, integracija novih dobavljača te organizacija i održavanje suradnje s dobavljačima prijevoza
  • praćenje i optimizacija troškova transporta, uz očuvanje visoke kvalitete i produktivnosti
  • održavanje i razvoj suradnje s dobavljačima prijevoza, pregovaranje te upravljanje tenderima
  • provedba korektivnih mjera u slučaju odstupanja od kvalitete
  • izvještavanje o poslovanju, praćenje pokazatelja kvalitete te usklađenost s internim standardima i pravilnicima zaštite na radu.



Kandidat
 
  • minimalno SSS
  • najmanje 3 godine radnog iskustva na sličnoj poziciji u prijevozničkoj/logističkoj industriji
  • dobro poznavanje engleskog jezika, u govoru i pismu
  • visoka dinamičnost i proaktivnost u radu – uspostavljanje kontakta s klijentima te iniciranje pronalaska mogućnosti prijevoza
  • visoka odgovornost i fleksibilnost u radu
  • izvrsne komunikacijske vještine prilagođene poslovnim partnerima te sposobnost održavanja odnosa s dobavljačima i kupcima
  • preciznost, pedantnost i visoka organizacijska sposobnost u izvršavanju zadataka
  • sklonost rješavanju problema, donošenju odluka i optimizaciji poslovnih procesa
  • poznavanje rada u informacijskim sustavima i Microsoft Office alatima.
 
 

Niste pronašli oglas?

Prijavite se u STEP bazu kandidata.